20 Mart 2013 Çarşamba

Kalpli duvar süsü (keçeden )


Veeeee kalpli kapı süsümde bitti beni epey uğraştırsada çıkan sonuç hoşuma gitti :D Kurdele olayı beni bayağı bi zorladı tek tek kesip onları bağlamak ve keçeden kalpleri tek tek kesip içlerine elyaf doldurma tam 2 saatimi aldı :D Sıkıldımmıııı HAYIRRRR tabiki sıkılmadım ama biraz yorucuydu açıkçası bitincede hemen sizlerle paylaşmak istedim .............


 Keçeleri elime almışken kuzucuğumun bir türlü bitmeyen istekleriyle birde melek bir bebeğimiz oldu :D 




Bu kedili resim çerçevesini kızımın arkadaşı için hazırladım bugün doğumgünüymüş ne yapalım derken akşam kuzucuğumla beraber keçeden bu çerçeveyi yaptık bir anaokulu öğrencisinede ancak böyle bir hediye olurdu :D arkasınada mıknatıs yapıştırdık :) 

4 yorum:

  1. canım ellerine sağlık çok güzeller

    YanıtlaSil
  2. Kapı süsüne bayıldım Nehir'cim.Tek kelimeyle harika olmuş.:)Çerçeve ve melek magnette çok şirin ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  3. Çok teşekkür ederim beğendiğinize sevindim :)

    YanıtlaSil
  4. Kalpli olan çalışmaları çok severim. Melek bebiş de gayet hoş. Emeğine sağlık.
    Ancaaaak kedili çerçeveye bittim, bayıldım:) Çok çok sevdim^-^
    Keyifle kullansınlar.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil