10 Mayıs 2013 Cuma

Keçeyle süslü çanta





Öncelikle hayırlı cumalar ; Kapalı ve yağmurlu birgün, her ne kadar evde içim sıkılsada el işlerimle meşgul olduğum ve zaman geçirdiğim birgün daha ... Kızımın arkadaşının doğum günüymüş ne alsakki ne yapsakki derken dün akşam çanta dikmeye karar verdik üstündeki zürafayı kızım seçti şuda olsun buda olsun derken üstüne aplikelerini işledik ve sahibine ulaşacağı günü bekliyor:) Doğum günü salı günüymüş önümüzdeki hafta biz biraz erken davrandık sanırım ...Olsun tam seyirlik oldu :))



Birde anahtarlık yaptım ; Winnie the pooh çizgi filmini bu yaşıma rağmen hala severim :) Kızım izlerken bende oturup onunla beraber izlerim bu Eyor karakterinede bayılırdım nette gezerken yine görünce hemen bende yapverdim birde duvak diktim kafasına :))))))))




5 yorum:

  1. Çanta mükemmel.. Harika bir hediye, ellerine sağlık caım.. Eyore de çok şirin olmuş.. bayıldım..

    YanıtlaSil
  2. Ellerinize sağlık çok şirin bir çanta olmuş :D

    Sevgiler... Hayırlı cuma'lar olsun size de ...

    YanıtlaSil
  3. Ayy tatlım çok güzzel bir hediye , bak senin gibi yetenekli bir annesi var ve kızın farklı bir hediye verebiliyor arkadaşına ne güzel :) Çok mutlu olacak arkadaşı da eminim :) Eyora da bayıldım, ben hala Ece ile oturur izlerim bunları hiiiiiiç sıkılmam tekrar tekrar çok seviyorum hepsini bayıldım o gözlere bitiyorum zaten :) Ellerine sağlık tatlım :)

    YanıtlaSil
  4. Çok sevimli ve güzeller. Ellerine sağlık canım arkadaşım.
    Öptüm:)

    YanıtlaSil
  5. çok güzel olmuşlar elinize sağlık.

    YanıtlaSil