7 Ocak 2014 Salı

Noel Babalı El emeği Göznuru Hediyem





Bugün benim günüm sanırım :D
Postacı kapıyı 2 kere çalarmış 2sindede beni çok mutlu etti :) 
Bu güzel hediyede ELİŞİ DEFTERİ Füsun ablamdan :)
 Bloğunda gördüğümde çok ama çok beğenmiştim ve artık benim çok teşekkür ederim ablacım ellerine sağlık,emeğine sağlık beni çok mutlu ettin :) 
Evimin başköşesinde yerini aldı ...
2014 benim için hediyelerle ve en çokta mis gibi dostluklarla geldi iyiki seni tanımışım ablacım el emeklerinde takipteyim kocaman kocaman öpüyorum seni tekrardan MUTLU SENELER ;)

5 yorum:

  1. füsunumun her işi çok güzel şık ve yaratıcı tıpkı sana yolladığı bu hediye gibi.bayıldım bende doğrusu.güle güle kullan birtanem.herşeyin en güzeline layıksın.

    YanıtlaSil
  2. Güle güle kullan Nehirciğim, beğenmene çok sevindim. Kocaman sevgilerimi gönderiyorum sana:)

    YanıtlaSil
  3. Füsun'u takip etmeyen yok sanırım:)))) hediyen çok güzel güle güle kullan Çiğdem'cim..Füsun'unda ellerine sağlık....
    çok öpüyorum seni....

    YanıtlaSil
  4. Ne güzel bir paylaşım! Hediyeyi gönderenin gönlüne eline sağlık, alanın da kalemine sağlık paylaştığı için...

    YanıtlaSil
  5. muhteşem bir hediye olmuş.. gerçekten gelmiş noel baba... yerine de çok yakışmış...

    YanıtlaSil