10 Ocak 2014 Cuma

Yaprak Desenli Şalın açıklaması ;


Merhabalar ; 
Malumunuz üzere bu şalı beğenen arkadaşlar açıklama sordukları için bende kısaca bir açıklama yapıyorum ;

Şalımızı ben genelde angora gold iplerle örmeyi tercih ediyorum 4 no şişle

Yapılışı:
provisional cast on tekniğiyle 3 ilmek atın. 7 sıra düz örün. örgünün yan kenarından 3 ilmek çıkararak düz örün. başlangıç yerinden 3 ilmek alarak düz örün. 9 ilmek olacak. 
sonraki sıra: 3 düz 3 ters 3 düz şeklinde örülecek.
Sıra 1: 3 düz 1 dola 1 düz 1 dola 3 düz
Sıra 2 ve bütün çift sıralar 3 düz, son 3 ilmek kalana kadar ters, 3 düz.
Sıra 3: 3 düz 1 dola 3 düz 1 dola 1 düz 1 dola 3 düz 1 dola 3 düz
Sıra 5: 3 düz 1 dola 5 düz 1 dola 1 düz 1 dola 5 düz 1 dola 3 düz
Sıra 7: 3 düz 1 dola 7 düz 1 dola 1 düz 1 dola 7 düz 1 dola 3 düz
Bu şekilde kenar ve ortadan artırarak örmeye devam edin

küçük boyda isterseniz 289 ilmek 
Büyük boyda isterseniz 329 ilmek
Ben genelde 329 ilmek olarak örüyorum .....

ilmek sayımız toplamda 329 olacak yani 164+1(orta ilmek )+164
ve sayıyı elde ettikten sonra kenar modelini uyguluyoruz ki ; Oda aşağıda verdiğim linkte ;

http://www.ravelry.com/patterns/library/haruni

Burada modelli örülmüş ama ben modelli kısmı daha kolay ve çabuk üremesi için düz örüyorum ..
Sizde şemasını buradan indirip örebilirsiniz...
Kolay gelsin 

4 yorum:

  1. Dantel gibi çok güzel ellerine sağlık canım:))) çok öpüyorum

    YanıtlaSil
  2. nasıl sabırla örüyorsun ve de sabırla açıklamışsın.helal sana.çok öptümmm..

    YanıtlaSil
  3. Off nasıl da anlatmışşınız çok teşekkürler.

    YanıtlaSil